Cek Clickbank Dah Sampai Rumah








Alhamdulillah, benda yang ditunggu-tunggu dah sampai. Cek Clickbank untuk bulan April baru je sampai beberapa hari lepas. Untuk bulan lepas tak de lah banyak mana, lepas untuk belanja diri sendiri ja :) 



Semalam pergi ke CIMB untuk clearkan cek tu. Isi nama, no akaun dan no tel kat belakang cek tu serahkan kat kaunter, siap. Cuma lambat sikit la untuk masuk dalam akaun. Dalam sebulan jugak.




Post ni untuk motivasi saya dan pembaca semua. Teruskan perjuangan kita dalam arena ini :)


















Stumble This Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Add To Reddit Add To Facebook




Share your views...

0 Respones to "Cek Clickbank Dah Sampai Rumah"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© 2015 | 2016 Keusahawanan, Fotografi, Personal All Rights Reserved